It is currently Thu Mar 28, 2024 3:55 pm




Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
 vriejet! 
Author Message
l33t p0wahz
User avatar

Joined: Wed Oct 29, 2003 4:40 pm
Posts: 1966
Location: Küssen Zie bitte mein Esel
Post vriejet!
Bij deze, een sterk verhaaltje :





woensdag 12 september vind ik op 2dehands.be een motor die me aanstaat en waar ik een bod op doe, 8900€ !
"weg wegens sterfgeval, zeer jonge moto, 5900km

donderdag 13 september krijg ik van de verkoper een mail dat hij akkoord gaat met de deal maar dat hijzelf net weg moet

voor z'n werk naar Duitsland voor enkele dagen, hij verteld me in z'n mail dat hij me zal terugmailen als hij terug is

Dinsdag 18 september ontvang ik een mail van dezelfde persoon dat hij diezelfde avond terug is en dat hij mij zal contacteren

omdat z'n batterij van z'n gsm nogal raar doet, ik stuur per direct een mail terug met mijn telefoon nummer

Woensdag 19 september belt deze persoon mij op om af te spreken, midden in het gesprek word de verbinding verbroken, een klein minuutje later belt hij me terug met het verhaal over z'n batterij die tegenwerkt, hij weet me ook te vertellen dat het gaat over de moto van z'n broer, die overleden is, dat hij niks van motoren afkent en dat de motor snel wegmoet omdat hij ook de auto, het huis, etc etc moet verkopen en dat hij daarvoor allemaal niet veel tijd heeft omdat hij het ook nogal druk heeft met z'n werk
er word dus afgesproken op donderdag 20 september om 22u ! vrij laat, want weer hetzelfde verhaal, druk op 't werk

gisterenavond (donderdag 20 september dus) rijd ik naar het afgesproken adres, ik kom aan en zie niet direct een huis staan, wel een vrij donkere toch verlichte oprit, een man komt vanaf de oprit mijn richting gewandeld en maakt aanstalte om iets te vragen, ik draai mijn raam open en hij vraagt me vriendelijk of ik het ben die naar die moto komt zien, uiteraard ben ik het, hij vraagt me op op de oprit te komen omdat de moto achteraan staat en dat daar ook verlichting is, ik rij achteruit de oprit op, stap uit en hij verzoekt me hem te volgen, hij verteld me dat de moto achteraan staat en dat hij daar het licht even zal aansteken om alles beter te bekijken, hij lokt me mee in een zijkot van het huis (bouwvallig kot blijkt achteraf) en op het ogenblik ik de woning binnenstap staat er plots iemand achter me met een tweeloop, ze bevelen me neer te gaan liggen en rustig te blijven of ik zou het niet navertellen !
binden m'n handen op m'n rug, racetape over m'n mond en met racetape binden ze m'n voeten aan elkaar, zo hebben ze vrij spel om me te fouilleren en m'n portefuille te stelen, uiteraard met het volle bedrag van die moto, het waren geen amateurs, zeker weten, blank en ze spraken antwerps!
ze duwden me nog een paar keer het geweer tegen m'n hoofd en vertelden me dat ik heel rustig moest blijven liggen tot ze weg waren, 'k ben maar braaf gebleven.
toen ik ze hoorde wegrijden (met een moto) heb ik mezelf na even spartelen kunnen bevrijden en heb bij de overburen de politie gebeld

eens bij de politie zaten er nog een meneer en z'n zoon die 2 uur daarvoor op een exacte dezelfde manier beroofd waren van hun geld, doch op een andere locatie

bij de politie het hele verhaal een keer of 3 herhaald, een robot foto laten maken, enz enz
om 4 uur deze nacht was ik uiteindelijk thuis, met een raar gevoel, geen moto, geen geld en een filmke van de overval die nog steeds blijft afspelen !



bij deze... WEES GEWAARSCHUWD EN BLIJF OP JULLIE HOEDE !

_________________
Carve hard! ... or die trying


Thu Oct 11, 2007 5:46 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.